Hallo stranger! Welcome to my site
Hey. Thanks for visiting.
Click very image to navigate.
Don't shy shy.
F A C E B O O K - ing
Sunday 29 January 2012 | 1/29/2012 03:15:00 pm | 0 letters
Hai! Hari nie aku nak buat post pasal FACEBOOK pulak. Zaman nie,remaja-remaja addicted sangat dengan Facebook. Alaa. termasuk aku lah tue. Ada sesetengah orang,nak sangat popular. nak buat koleksi PENGELIKE lah tek. Sampaikan diaorang post status yang sangat lah tidak cool. Contoh nya macam nie :

Sapa dah makan,sila like.
Sapa dah mandi,sila like.
Sapa tido,sila like. 
Sapa dah bangun,sila like.
Sapa single,sila like.
Eh. Perlu ke semua tue? Habis,yang tak like status kau tue, belum makan lah? belum mandi lah? belum tido lah? belum bangun lah? Apa kha! Aku rasa lucu lah tengok status tue. Nampak sangat OVER PERAMAH. Best sangat ke rasa diri popular dalam Facebook? Ada contest kee? Orang macam aku nie,memang lah tak popular dalam fb. Tp xdelah sampai  post status macam tue. Bukan apa,ANNOYING lah baca status macam tue. Peramah sangatlah tue sampai nak tauk sapa dah mandi. Dekat luar,xda pun macam tue. Tengok kitaorang pun belum tentu nak tapi kat fb,fuhhh CAERRR tapi HANCOO. Tue bukan peramah tapi ATTENTION SEEKERS. Kalau takda idea nak post apa, coba pergi ke beberapa website. Contohnya Weheartit ke. Copy and paste. Aku lah tue. HAHAHA

Eh,sorry kalau terasa. Cuma nak komen sikit lah. Just for fun.
NO OFFENCE, MY DEAR.