Hallo stranger! Welcome to my site
Hey. Thanks for visiting.
Click very image to navigate.
Don't shy shy.
No title derr
Thursday 5 April 2012 | 4/05/2012 12:32:00 pm | 0 letters
Hai! Lama tak update. sorry. rasa malas je. okay. nie aku nak cer ngan auntieku Chrisanthea. Dia punye lah rasa bersalah yang teramat sangat sebab biarkan aku Forever Alone tapi sedangkan dia dah ada boyfriend. Kalau dulu,orang nak romance sangat,diaorang berutus-utus surat. Tapi,aku tak nak lah guna cara tu sekarang. Sakit tangan nak tulis. Sedangkan nota pun tak dibuat,ada hati nak tulis surat. huh. sekarang,aku nak guna cara post2 thingy lah pulak. lebih glamour lagi.

Dear Chris. mala jak nama kau masuk dalam post aku. bosannye. haha. okay. jangan lah rasa bersalah. I'm too fine. 50 ribu kali dah cakap,IT'S OKAY. I told you,i'm more stronger than you. Too okay to be forever alone,for me. tak femes lah tu kalau xda boyfriend. haha. belum jodoh bak kata orang tua-tua. nothing more to say because the conclusion is I"M OKAY. thank you.

Alaaa. aku nie betul2 takde keja nak buatlah nie. sebab tue ngerepak dekat blog dengan bahasa yang sedikit mengancam dan berserabut. apa jak lah dipadah ku tok. okay. nak out dulu. nak simpan keperluan untu EC. paipai. i love you too.